Sałatka grecka :)

Sezon wiosenny trwa, słoneczko, ciepełko i mnóstwo świeżych warzyw. Warto to wykorzystać przygotowując pyszne i zdrowe sałatki. Ja osobiście uwielbiam sałatki co można zauważyć na moim blogu. Polecam, ponieważ takie odżywianie daje nam sporą dawkę witamin i energii na cały dzień, czujemy się najedzeni ale nie obciążeni. Dzisiaj proponuję wam  sałatkę grecką, trochę zmodyfikowaną przeze mnie, polecam :)

Składniki:

- ser feta (ja wybrałam ser w zalewie czosnkowej z bazylią)
- roszponka
- papryka 
- pomidory
- oliwki (czarne lub zielone, jak kto woli)
- cebulka
- czosnek
- sól
- pieprz
- bazylia
- oliwa 

Przygotowanie:

Warzywa myjemy i osuszamy, pomidory i paprykę kroimy w kostkę, czosnek i cebulę siekamy a oliwki kroimy w krążki. Roszponkę, parykę, pomidory, czosnek i cebulkę mieszamy ze sobą, dodajemy oliwy, soli, pieprzu, bazyli i mieszamy. Nastepnie dodajemy ser feta, oliwki i znowu mieszamy, sprawdzamy czy sałatka jest odpowiednio przyprawiona. Jeśli nie, doprawiamy aby miała smak idealny dla nas i możemy już się zajadać. Sałatkę można podawać z grzankami lub jako dodatek do obiadu, polecam :)


















Smacznego !!!

* Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są wyłącznie moją własnością. 
Kopiowanie ich jest łamaniem praw autorskich!!!


http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19940240083

Komentarze