Pasta jajeczna i serek śmietankowy na śniadanie :)

      Dzisiaj rano zastanawiałam się nad śniadaniem i okazało się, że mam 2 jaja ugotowane na twardo. W związku z tym, że nie lubię marnować jedzenia postanowiłam zrobić pastę jajeczną. A żeby nudno nie było przygotowałam też serek śmietankowy z warzywami. Wszystko co znalazłam w lodówce i dało się wykorzystać zostało wykorzystane :D Została mi też już prawie czerstwy kawałek bagietki, z którego zrobiłam małe grzanki.

Pasta jajeczna:

- jaja ugotowane na twardo

- szczypiorek
- majonez
- chrzan
- czosnek
- sól
- pieprz biały


        Ugotowane jaja kroimy na małe kosteczki, dodajemy majonez, łyżeczkę chrzanu i wszystko razem mieszamy . Wrzucamy szczypiorek i posiekany mały żabek czosnku i wszystko razem mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Przyprawiamy solą i białym pieprzem, mieszamy i pasta jajeczna gotowa :)


Serek śmietankowy z warzywami:

- serek śmietankowy

- rzodkiewka
- szczypiorek
- czosnek
- sól
- pieprz biały


        Serek śmietankowy mieszamy z pokrojoną drobno rzodkiewką i szczypiorkiem, doprawiamy, mieszamy i gotowe :)

       Zestaw warzyw i przypraw do serka dowolny w zależności od potrzeb i zawartości lodówki :)


      Na koniec przygotowujemy grzanki, smarujemy pastami, kładziemy na liściu sałaty ozdabiając plastrami pomidora i tylko się opychać, polecam ;)





















Smacznego !!!

Komentarze

Prześlij komentarz