Kolorowa jajecznica :)

Dzisiaj nie miałam ochoty na nudne śniadanie więc zaszalałam. Jajecznica z dużą ilością pysznych warzyw, szynką i serem podana z chrupiącymi grzankami :) Przepis jest całkowicie spontaniczny, do jajek postanowiłam dodać to, co miałam akurat w lodówce. Wyszło zaskakująco dobre danie na śniadanie, więc jak najbardziej polecam również wam :)

Składniki dla 2 osób:

- 3 lub 4 jajka
- 2 plasterki sera żółtego
- 2 plasterki szynki
- cebula
- pomidorki koktajlowe
- ząbek czosnku
- 2 rzodkiewki
- szczypiorek
- papryka żółta
- roszponka
- sól
- pieprz
- bazylia

Przygotowanie:

Warzywa myjemy, kroimy i siekamy, szynkę i ser żółty kroimy na małe prostokąty. Jajka rozbijamy do miseczki i roztrzepujemy, dodajemy soli, pieprzu i bazylii, odstawiamy. Patelnię z niewielką ilością oleju rozgrzewamy, wrzucamy cebulkę i szczypiorek i szklimy. Następnie dodajemy szynkę i wszystko lekko podsmażamy (w wersji wegetariańskiej nie dodajemy szynki tylko warzywa i ser żółty). Kolejno dodajemy rzodkiewkę, pomidorki i paprykę i wszystko razem chwilę dusimy często mieszając. Kiedy warzywa mamy już gotowe wlewamy przygotowane jajka i delikatnie mieszamy. Kiedy jajka już nam się zaczną ścinać dodajemy posiekaną roszponkę a następnie ser żółty. Jajecznicę podsmażamy na małym ogniu często mieszając do momentu aż jajka się zetną a ser rozpuści. Nakładamy na talerze i podajemy z ciepłymi, chrupiącymi grzankami, mniammm :)
















Smacznego !!!

* Wszystkie zdjęcia umieszczone na tej stronie są wyłącznie moją własnością. 
Kopiowanie ich jest łamaniem praw autorskich!!!


http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19940240083

Komentarze